Lielais izaicinājums: Ēdam veselīgi un garšīgi!

Aizvadītajā nedēļas nogalē apmeklēju labsajūtas festivālu Fare Healthy Londonā un aptvēru, ka vajadzēja aizbraukt tālu prom no mājām, lai ne tikai paņemtu atelpu, bet arī restartētu dzīvesveidu. Triju dienu laikā apmeklēju divas jogas un vienu fitnesa nodarbību un būtiski uzlaboju savu ēdienkarti. Par pēdējo jāsaka īpašs paldies draudzenei – uztura speciālistei, kura ar savu piemēru iedvesmoja izdarīt veselīgākas izvēles. Ceru, ka kādam no jums tuvāko nedēļu laikā arī es varu kļūt par šādu draudzeni, kas pamudinās iedzīvināt labākus ēšanas paradumus un piedzīvot to, kā veselīgs uzturs uzlabo pašsajūtu! Turklāt to visu par paveikt tepat un nekur nav jābrauc.

edam_veseligi_02Lai arī ierasts, ka par veselīgāku ēdienkarti drīzāk domājam pavasarī (vienlaikus mentāli sākot laika atskaiti līdz pludmales sezonas sākumam), šoreiz kopā ar veselīga dzīvesveida kustību Tavs lielais izaicinājums aicinu ieskatīties savā šķīvī un pārdomāt  ikdienas ēšanas paradumus nedaudz savlaicīgāk, lai plaukstošos pumpurus sagaidītu ar dzīvesprieku un nebūtu jālauza galva, ko pēc kažoka nolikšanas skapī iesākt ar… tauku mētelīti. Ja pirmais izaicinājums ar treneri Miku Embrektu rosina regulāri izkustēties, tad es izaicinu ēst veselīgi un vienlaikus garšīgi!

Lai piedalītos manā izaicinājumā, dodies uz šo Facebook pasākumu un spied Going! Vairākas reizes nedēļā izaicinājuma ietvaros publicēsim dažādas idejas un padomus, kas iedvesmos izdarīt veselīgākas izvēles. Papildu motivācijai varu pačukstēt, ka viens no izaicinājuma dalībniekiem  noslēgumā saņems dāvanu grozu no Euroaptieka 85 eiro vērtībā.

Edam_veseligi_01

  • Izmanto šo uztura speciālistes sastādīto špikeri, lai pārskatītu savu ēdienkarti un izvērtētu, vai ikdienā ievēro ieteicamās veselīga uztura proporcijas.
  • Lai ēšana sagādātu baudu, iekļauj ēdienkartē jaunus, veselīgus produktus, nevis fokusējies tikai uz nevēlamo produktu izslēgšanu.
  • Iekļauj uzturā vairāk svaigu un iespēju robežās sezonālu produktu.
  • Samazini rafinēto, pārstrādāto un e-vielas saturošo produktu lietošanu vai izaicinājuma laikā pamēģini atsacīties no tiem pilnībā.
  • Samazini pievienotā cukura daudzumu uzturā. (Noderīgu informāciju par cīņu ar cukura atkarību atradīsi šeit).
  • Nepārspīlē ar kafiju un melno tēju – biežāk dzer ūdeni un zāļu tējas!

Foto: Raimonds Birkenfelds

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *