Džeimija Olivera granolas pulveris

Manuprāt, brokastis ir viena no svarīgākajām dienas maltītēm, jo ieliek pamatu tam, kā jūtamies un, iespējams, ēdam visu turpmāko dienu. Ja aizskrienu uz pilsētu ar tukšu vēderu, visticamāk steigā nopirkšu kaut ko ne pārāk veselīgu. Arī cukurotās brokastu pārslas nav tā ieteicamākā izvēle, kad runājam par veselīgām brokastīm un domājam, kas palīdzētu “piešķilties” jaunai dienai. Nesen Džeimija Olivera recepšu grāmatas Katru dienu superēdiens atklāšanā cienājām klātesošos ar kivi-piparmētru zupu un granolas pulveri, kas satur žāvētus augļus, auzu pārslas, riekstus un citas uzturvielām bagātas sastāvdaļas. Izmēģini šo recepti arī Tu! 

Granolas_pulveris_03

  • 1 kg auzu pārslu
  • 250 g dažādu riekstu, piem., lazdu, valrieksti, Brazīlijas rieksti, mandeles u.c.
  • 100 g dažādu sēklu, piem., linsēklas, saulespuķu sēklas, čia u.c.
  • 250 g žāvētu augļu, piem., aprikozes, vīģes, dzērvenes, ķirši u.c.
  • 1 ēd.k. maltas kafijas (var nepievienot)
  • 1 ēd.k. dabiskā kakao pulvera
  • 1 citrona miziņa, sarīvēta
  1. Uzsildi cepeškrāsni uz 180 grādiem, izklāj pannā auzu pārslas, sēklas un riekstus, iemaisi citrona miziņu un visu grauzdē aptuveni 10-15 minūtes.
  2. Ieber visu pannas sastāvu virtuves kombainā, pievieno žāvētos augļus, kakao pulveri, kafiju un visu sablendē pulverī.
  3. Pasniedz kopā ar pienu, augu pienu, nesaldinātu jogurtu vai augļu zupu (tas pats biezais smūtijs vien ir), kā arī svaigiem augļiem vai ogām.
  4. Uzglabā lielā stikla burkā, ko cieši aizvāko. Ja ēdāju nav daudz, var pagatavot tikai pusi no receptē minētā daudzuma, jo kopējāis daudzums gatavā granolas pulvera ir iespaidīgs!
To, kā pats Džeimijs Olivers pagatavo šo granolas pulveri, vari noskatīties šajā video!

Granolas_pulveris_02


Recepte: Džeimijs Olivers
Bildes: Elīna Kursīte

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *